Pàgina d'inici > programes > LLETRES AMAROK 2.2

LLETRES AMAROK 2.2

Hola

Primer de tot em voldria disculpar per no haver actualitzat el bloc des de fa unes setmanes, ja que he estat malat i he tingut altre feina, em sap greu.

Ara anem per el tema que ens ocupa, en la nova versió del gran reproductor de música , amarok, hi va haver una cosa que em va cridar molt l’atenció, que les lletres que abans es descarregaven ara ja no ho feien. Desprès de buscar i no trobar la resposta ho vaig pregunta als nostres amics de alliberats.cat, i em van donar una resposta clara i fàcil de portar a terme.

Arrel d’això vaig decidir fer un vídeo on es mostra com s’ha de fer per aconseguir les lletres.

Categories:programes
  1. sofazen
    Desembre 6, 2009 a les 17:53

    He llegit per aquí que fas primer de batxillerat?
    Aquest blog te molt nivell i està molt ben presentat!!

    La meva modesta enhorabona, i si us plau, no ho deixis, est molt bó!

    • principiantsubuntu
      Desembre 7, 2009 a les 19:49

      ja sé que no actualitzo el bloc, ja sé que no és excusa però es que em falta temps 😦

      Gracies pel comentari

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

